הירח המלא של חודש חשוון מגיע במוצאי שבת הקרובה, ה28.10 בשעה 23:23 עם ליקוי אחרון למחזור הליקויים על ציר טלה-מאזניים באחוזת הירח הראשונה לגלגל אשוויני המסמלת את הלידה והרפואה של תחילת טלה הוודי.
אשוויני נשלטת על ידי קטו וקשורה בחכמה העתיקה של רווית סוף דגים (המזל האחרון) והתגלמותה בפועל ובחומר בתחילת טלה (המזל הראשון), מיוצגת על ידי דהירת סוסי הפרא ומכילה בה הבנה גבוהה מן הרגיל ביחס לניהול המרחב שבין חיים ומוות באופן הבריא ביותר.
האנרגיה של אשוויני היא דואלית - מצד אחד יש בה ילדותיות, חדשנות ומשחק ומצד שני יש בה ידע עתיק המתגלם ברצינות וקשיחות, זוהי הדואליות ההכרחית בתחילת מסענו בשדה הקרב המארסיאני של טלה כמו גם מתנת ההתעלות מעל הנפרדות הפיזית שמספקת שליטת קטו באיזור זה.
הירח בטלה יחד עם ראהו (ראש הדרקון) ויופיטר (הגורו); ראהו בימים האחרונים למעברו בטלה מתכוננן לכניסתו לדגים (ב31.10) ומביא עמו דווקא הטמעות במרחב הנפרדות (הקשרות רוחנית, נפרדות חומרית) בעוד שיופיטר נמצא בנסיגתו בהמשך טלה באחוזת הירח בהראני הונוסיאנית המייצגת את האהבה ששורדת את המוות, החזקה יותר מכל הפרדה שעשויה להיראות בעינינו בין החיים למתים ובין גלגול לגלגול.
הירח עצמו הוא המיינד הרגשי שלנו, הוא ההזנה שבהתאם לה נפשנו זורמת - יופיטר וראהו שניהם מגבירים כל אנרגיה בה הם שוהים ונוגעים, יופיטר מרחיב אופקים וראהו מפוצץ יצרים ושניהם מעמיסים על עיבודנו הרגשי. בשדה הקרב של טלה המלחמה התודעתית והחומרית מאתחדות, ברוח ובמעשה, מאלצות אותנו לתת לאופיינו הייחודי להתבטא בהתאם לתפיסת עולמנו הרחבה. הפיתוי לקחת קיצורי דרך עם נוכחותו של ראהו על הגנדנטה (קשר קארמתי) בין טלה לדגים נוגע לעיקוף רוחני הנובע משחיתות מוסרית, שחיתות זאת מתאפשרת כשאנחנו נתונים לשליטתה של אשליה שנרקמה דרך סילוף פרטי המציאות על מנת שתמונת המצב המוצגת תתאם לאג'נדה בשמה הסילוף נעשה. עידן הלוחמה התודעתית הגיעה במלוא כוחו, השחקן המרכזי כפי שנראה עם כניסת ראהו לדגים יהיה דואלי בעצמו, אחד על הקרקע ובחומר, נטוע במציאות המעשית של ייחודיותו והשני על הרוח, ההגיון והמוסר, נתון לתנועת הקולקטיב המופשטת - כרגע אנו ברגעיה האחרונים של הדחיפה המאסיבית לעבר אש יוזמת, מתפרצת ובלתי מרוסנת שכל כולה יציאה לחופשי, לעצמאות, ללידה מחדש.
ממול במזל מאזניים ישנו מקבץ משיכה רוחנית - קטו (זנב הדרקון) דואג לפירוק מהחומר, הוא מושך מעלינו את כבלי האשליה והנפרדות ברגעיו האחרונים במאזניים ומרחב החוק הקוסמי, רגע לפני כניסתו למזל בתולה הנוגע לאחריותנו הפיזית על שימור והטהרות.
מאדים (שליט הירח) הוא היצר, התשוקה והדם, האנרגיה הגולמית שיכולה לשמש ליצירת חיים, להגנה עליהם או ללקיחתם. מעורבתו של מאדים במצב המלחמה אליו נקלענו כעת קשורה בנוכחותו באותו מרחב יחד עם קטו, המלחמה בה הראש איבד כל הגיון והתמסר למטרה הרוחנית אליה נקרא במרחב הרחוק ביותר מביתו (טלה) אך לא בהכרח מטבעו, שכן ההרמוניה והצדק הגבוה היושב במזל מאזניים הוא זה שבשמו ארכיטיפ הלוחם ראוי לפעול, כזה הוא ציר טלה-מאזניים, היצר והמוסר, הפעולה והמחשבה, העצמי והאחר.
השמש היא הסמכות האישית שלנו, היא הנשמה המאירה את דרכנו ואת דרכו של הלוחם (מאדים, העצמי) בפרט, במאזניים היא מוצאת את נפילתה הנובעת מחיבור דומיננטי לאחר הנוטה לבוא על חשבון חיבורה לעצמי (SELF). כידוע לנו נפילה אינה שלילית במהותה, היא בסך הכל מביאה להגבלה של איכויות הפלנטה המדוברת ובמקרה זה כאמור מדובר בנשמה, בחלקיק הייחודי לנו שאינו תלוי בגוף הפיזי ובסיפור החיים הנלווה לו בגלגול זה, אלא מכילה בתוכה את הידע והנסיון המלא שלה.
מרקורי שהוא יכולת התקשורת, ההגיון והלמידה שלנו צמוד למאדים היצרי; המלחמה התודעתית והמילולית רק מתגברת בליקוי זה והידע הוא הנשק החזק ביותר בה. מרקורי הוא גם מעגלנו החברתי, אחינו ואחיותינו (ובכלל משפחתה של אמנו) ומאדים המייצג את האנרגיה הזכרית הארצית בעולמנו מעצים את האחווה ושותפות הגורל בינינו ובין מעגלינו בשדה הקרב, אך באותה מידה מביא גם להתעוררות ביחס לאגרסיה וצמא הדם המתבטא כעת דרך ערוצי המידע והפעולה החברתיים, אם אלה שפיזית סובבים אותנו או אלה הוירטואלים בהם אנו לוקחים חלק.
העצבים המארסיאנים יכולים לפעול בשם הגנה או מתוך צמא לדם, השפעת מעגלנו החברתי ותפיסתנו האינטלקטואליות על ביטוי האש הבוערת בתודעתנו נשענת על תרגולנו הרוחני כמו גם על תפיסתנו את עצם הרעיון של סמכות, שכן אם אנו עדיין שמים את בטחוננו במערכות חוק מעשה ידי אדם אנו מפספסים בודאי את מהותו השורשית של מאזניים - שיתוף פעולה.
אם הסמכות כפי שאנו תופסים אותה ביחס להתנהלות הקוסמית נובעת מבני אנוש - הפסדנו.
אם הצדק מעוצב לפי גחמותיה המשתנות בהתאם לזמנים של האנושות והאג'נדות המכוונות את תפיסת עולמה - הפסדנו.
אם איננו רואים עצמנו כשותפים מלאים למאבקו של המין האנושי (ושבטנו בפרט) להשתחרר משחיתות באשר היא - הפסדנו.
קטו באספקט מפרה לשבתאי (שעומד להשתחרר בימים הקרובים עם כניסתו לבתולה), מאז ינואר האחרון זהו גילוי אחריותנו על הקולקטיב שאנו חלק ממנו המאפשרת את פתיחת המתנות שהן פירות הקארמה שלנו מחיים קודמים, ללא זמני התבודדות ושחרור מהמציאות הפיזית לשם חיבור עמוק פנימה אל תוך עצמנו ומעבר למלחמת ההשרדות המתקתקת בדמנו אין לנו סיכוי לקבל גישה למתנות אלה, על כן התנתקות מהשכל והאגו היא הכלי לשחרור והטהרות בליקוי זה, כמה שיותר קשה כך הפוטנציאל להחלמה עמוק יותר.
קטו מסתכל על שבתאי אדון הקארמה בעוד ששבתאי מסתכל על מקבץ הטלה - מעורבותו של שבתאי מגשרת בין ציר האני והאחר של טלה ומאזניים דרך שירותו של מזל דלי לקולקטיב הבלתי נפרד משאיפותיו לתיקון חברתי ואנושי.
שבתאי מתקרב לסוף נסיגתו הארוכה (ב4.11) כך שהליקוי מגיע בתחילת השבוע האחרון להפנמת הלקחים (הראשונה) של מעברו בדלי, ביתו הרוחני והחברתי. באחוזת הירח דהאנישטה מעמד אבותינו הקארמתי האישי (גדי) מתורגם למעמדנו החברתי בקולקטיב (דלי) דרך קצבו של הדם, של הלב המאחד את העבר עם ההווה ודואג לעתיד.
פירות הקארמה החיובית מביאים קולקטיבית לפירוק אשמה דרך ערבות הדדית (מאזניים), האחריות האישית היא תיעול התסכול האדיר המופעל בליקוי זה דרך פירוק הזעם (טלה).
הזעם כמו האשמה הם תגובות טבעיות לטראומה, ישנן דרכים רבות לפרק אותם ומכשולים רבים בדרכנו לעשות זאת באופן שלם ובריא.
את האשמה עלינו להתמיר לאחריות - את הזעם עלינו להתמיר להגנה.
שבתאי וונוס באספקט הדדי על ציר דלי-אריה המבקש מאיתנו לגלות אחריות רחבה כלפי ערכינו, שירות ללא גמול עבור משפחתנו ואהובינו הוא כלי היצירה של חיים חדשים כמו גם זה דרכו מתנהלת התודעה הקולקטיבית האנושית כרגע. אם יש בקרבנו אנשים או תפיסות המעמידות קורבנוּת על פני גבורה כערכים אנושיים עלינו להטהר מהם - לעתים אלה יגיעו דרך אשמה ולעתים דרך נקמנות, לעתים דרך מסכנוּת ולעתים דרך צמא לדם, כך או כך הדבר נובע מתפיסת קורבנות שמזיקה בשדה הקרב המעשי, הרוחני והרגשי כאחד. בזמני הטראומה הפיתוי להשאב למעגלי אשמה וזעם כמעט בלתי ניתן לשליטה, כשראהו ויופיטר מפעילים את ונוס לבנו נתון להשפעות משחיתות משני הכיוונים, אך באותה פעימה יכולה להיות גם יציאה מכבלים מגבילים דרך פיתוח תפיסתנו הרחבה באופן יוצא דופן - מוסרית, פילוסופית ורוחנית - עלינו רק לדאוג קודם כל לכך שלבנו מקבל את המרחב ליצור, להתבטא ויותר מכל לאהוב באופן חסר פחד.
טפילים רבים קמים כעת על מנת לנסות להסית את השיח החברתי ולהמשיך לקיים בו כאוס, מדריכים רוחניים מושחתים, דמויות פוליטיות רקובות ויוזמות של אנשים המבקשים להעצים את מעמדם והשפעתם לשם צבירת כוח צצים מכל עבר, אם לבנו תקוע בלופ של אשמה או זעם אנו הופכים לטרף קל בידיהם. המניפולציה התודעתית והרגשית קשה, ההתמודדות איתה יכולה להתקיים אך ורק כשאנו שמים דגש על אהבתנו כערך עליון, לא סתם קמות יוזמות כה רבות לשידוכים בין יהודים וקריאה גדולה לקיום מצוות פרו ורבו - שכן ההיסטוריה של עמנו מוכיחה שזוהי ה"נקמה" היחידה שדואגת להשרדותנו וקיומנו השלם, הבריא והמתוקן.
עובדת על החזרת הפודקאסט, מחילה על המאמר הקצר אך אני מעדיפה לקצר במילים כתובות ולהרחיב בהמשך בדיבור.
בנוסף אני מציעה לכל מי שמחפש או מחפשת להתחבר ללבם בהתאם לפעימתו היחודית מפגש בו נדבר על המכניקה המתגלמת במפתכם האישית כדי לעזור בעיבוד העומס הרגשי והמנטלי הקיים כעת.
המפגש יארך כ45 דקות, מי שירצו ישלמו כפי יכולתם (לא יותר מ100 שקלים) ומי שאין ביכולתה לשלם פטורה מתשלום לי אך מסכימה לתת צדקה בכל סכום שתרצה לכשתתייצב כלכלית ולכל אדם או גוף שתבחר ובזאת פדיונה האנרגטי יושלם (זכרו, צדקה תציל ממוות).
לסיכום מצרפת קטע ריקוד, ממליצה לראות על מסך מלא ולצאת למסע שכל כולו על טהרת גלגולי ותנועת השכינה.
שמרו על עצמכם, על תודעתכם ועל לבכם, השתדלו להתרחק ככל הניתן מגורמים השואבים אתכם לייאוש בו הם נמצאים ואותו הם מבקשים להפיץ וזכרו שהכל הכל הכל בידי השם. אוהבת מאוד, שיהיה ליקוי מטהר ומבורך וכמובן ב ה צ ל ח ה ! על היצירות במאמר זה ילידי ירח אשוויני.
Comments